Några rader om min hemska mage

Nu har det gått drygt två dygn sedan jag kom hem från sjukhuset, där jag spenderade två dygn med magsmärtor ingen läkare kom fram till vad det berodde på. En infektion i kroppen visade blodproverna, men de kunde aldrig hitta var infektionen var. Så när magen inte gjorde lika ont längre och blodproverna visade att infektionen minskade så fick jag åka hem. Den första duschen när jag kom hem var helt otrolig underbar, jag kände mig så skitig efter att gått i samma sjukhusskjorta i flera dagar och blivit nerkladdad med ultraljudskräm m.m. Sedan jag kom hem har magen känts bra förutom idag då jag har varit yr och illamående och tidvis känt mig svimfärdig. Men jag hoppas lite sömn nu ska få det att försvinna.

Men min dröm skulle vara att adoptera bort min mage. "kärlekslös och hatad mage som lever sitt eget liv, med 100tals olika sorter av smärtor, söker nytt hem" Någon intresserad? Bytes gärna mot en problemfri vältränad mage.

Nu såg jag att det är snart fyra år sedan jag skaffade denna blogg, fyra fucking år och läsarna har stigit till max tio. Tur att jag har ett jobb vid sidan av också, hihi. Godnatt allesamman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0