All by myself

Mathias har nu varit borta i snart 40 timmar och det känns så otroligt ensamt hemma. Att vara hemma själv är inte direkt min starkaste sida, jag blir galen av att sitta hemma i en tyst lägenhet och bara höra tvn. Igår var jag tvungen att gå till gymet två timmar bara för att få se andra människor. Och jag ringde pappa ocu pratade i en evighet för att få vara lite social. Jag behöver prata av mig och överhuvudtaget göra något, annars blir jag galen. Så det här med att det är så skönt att vara hemma själv, eller gode gud bo själv, kommer jag nog aldrig förstå. Vad är egentligen kul med det?

Imorgon kommer jag slippa vara själv, då kommer Veronica ocu Marius hit och grillar och sen kommer Mathias hem!

Men först ska jag försöka sova, själv, och jobba några timmar.

Godnatt och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0