Like the midnight sun you're the only one who can set me free



Trondheim i sitt finaste.

Vi firade med grillning, solning och brännboll



Och bilderna från Sverige sitter jag och längtar tillbaka till


Mina fiiina fiiina tjejer. Jag räknar dagarna tills ni kommer hit


Och Emma tvingade jag runt på hela staden för att prata och shoppa, det saknas här borta på andra sidan gränsen



Och tillsist, min underbara frukost á la Anna och mamma


Så många känslor kring dessa bilder. Mitt hjärta är på två ställen samtidigt och jag kan nog inte riktigt bestämma mig för vad som är bästa hemmet för mig.

Nu ska jag och mina tankar gå och lägga mig med boken "Att vara med henne" av Alex Shulman. Så bra att jag höll på att missa tågstationen efter att ha läst boken enda från Åre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0