If it hadn't been for love

Hej, jag lever. Knappt.

Jag har jobbat ca 15 timmar varje dag sen öppningen den 27. De har kommit på att de har anställt för lite servitörer så vi får jobba som as tills de anställt fler. Så om nån vill ha jobb, kom till Trondheim och jobba på världens finaste ställe, och nej inte 15 timmar om dagen utan 7,5 timmar per dag fem dagar i veckan. Kom kom kom!

Nu har jag inte så mycket mer att skriva, eftersom det enda jag gör förutom att jobba är att sova. Mitt och mathias liv är helt skevt. Jag börjar oftast tidigt så jag kliver upp halv fem eller helv sex, jag jobbar till tidigast 19, ofta 23. Mathias jobbar halv tre på dagen till typ tre på natten, dvs vi ses två timmar i sömnen per dygn... Men snart blir det nog bättre. Förhoppningsvis kommer mamma och pappa och farmor och farfar nästa helg, ifall jag kan få första lediga dagen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0