Ikea-tankar

Man kan verkligen testa sitt förhållande genom att gå en hel dag på Ikea. Det blev långa utlägg om vilken pastaslev vi skulle ha eller om vi verkligen ska köpa det dyraste lakanet. Men vi kom riktigt bra överrens, ända tills vi kom till kuddavdelningen. Mathias ville absolut inte att vi skulle köpa en kudde som jag drömt om i flera år. Men efter en timme eller så kom vi från tygavdelningen med min kudde och ett fint tyg att göra en tavla av :)



Att vi skulle ha en galen lunch var vi överrens om iallafall.

Och en soffa fyndade vi på blocket.


Och nu måste jag åka till Mathias och hämta min fina orkidé så jag inte hinner döda den innan vi ens flyttat in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0