Vilken dag...

Igårkväll gick jag och la mig med ryggont jag trodde skulle släppa efter lite sömn.

Imorse vaknade jag med ryggont OCH nackspärr och under dagen utvecklades det till ryggont, nackspärr, migrän och ben som värker och viker sig. Jag vill inte klaga, men vad är det som händer? Jag som har varit ledig i två dagar och igår gick jag en lång mysig promenad i bymarka och kände mig så otroligt pigg och frisk. Hur kan jag då må såhär?

Dessutom hade vi gamar hos oss som åt lunch idag. De var 270, men åt som 350 stycken. Minst. Helt galet vat det.

Idag har jag blivit fotad för tidningen här också. De gör ett reportage om svenskar som jobbar i Trondheim, det var lite kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0