I'll do it again if I could

Mathias blev månadens anställd (eller inte bara månadens, april, maj och juni typ :P)!!! Tjoohooo! Här sitter en galet stolt flickvän och skriver. Jag själv är nog inte heller så dålig, fick ett kuvert med en lott för att jag blivit omnämd positivt av gäster i systemet som gäster får svara på efter att de bott på hotellet. Jag är också lite stolt, hihi.
På mötet igår fick vi också reda på att hotellet gått riktigt bra från start, och att vi har kommit igång snabbare än nya Clarion i Gbg. Helst Food & Beverage har gått riktigt bra, vilket är kul och det ska vi banne mig fortsätta med.


Grattis min grillmästare!





Och några bilder på Trondheim i sitt finaste. Idag ser det ut precis tvärtom. Men jag uthärdar med The Sounds på högsta volym och inneträning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0