Femtonde januari

Just nu sitter jag i soffan hos Mathias och kikar på slalom. Och samtidigt gnager tanken om jobbet i Trondheim o huvudet, den tanken finns konstant där. Jag vill ha det jobbet så mycket att jag inte vet vad som händer med mig om jag inte får jobbet, eller om Mathias inte får jobbet så jag kan flytta med. Kommer jag att deppa ihop totalt?

Samtidigt så tänker jag lika mycket på hur det ska bli att flytta dit, och att flytta ihop med Mathias. Såklart så känns det galet roligt, men jag är minst lika rädd för hur det ska bli. Tanken att bo i en liten lägenhet varje dag och varje natt och inte kunna åka hem någon dag ifall vi blir less på varandra skrämmer livet ur mig. men man kan ju faktiskt inte bara gå och oroa sig. Vi har iallafall börjat diskutera vilka osthyvlar vi ska ha ;)



Igår åt jag och mathias supergod och supernyttig middag, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0