All that matters

Jag tror att jag börjar bli en pensionär. Jag blir trött redan på eftermiddagen och skulle lätt kunna gå och lägga mig åtta om jag inte kom på en massa saker som måste göras. Det måste det bli ändring på när jag flyttar till Trondheim, annars kommer jag aldrig orka med ett krävande heltidsjobb. Jag kanske får börja med vitaminer, D-vitamin sägs pigga upp under de mörka årstiderna.

Och det där med Trondheim, jag längtar så jag spricker. Jag har börjat skriva en lista på allt som måste köpas, men vi har kommit en bit på vägen, igår köpte vi en osthyvel, en stekspade och disktrasor. Bara tusen saker kvar typ. Men jag längtar så mycket, jag skulle kunna flytta imorgon redan :)
Fast då måste man ju ha någonstans att bo, och de som hade en av lägenheterna vill inte svara på mitt mail. Men jag skulle verkligen vilja ha den lägenheten.

Idag var det fint ute. Dock så kallt att det knappt gick att andas.


Jag skulle försöka se glad ut, men ansiktet hade frusit fast i en uppgiven min efter en lite jobbig dag på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0