God only knows why it's taken me so long to let my doubts go

Nu har jag lagt ut en annons på blocket med min balklänning. Det gör ont i hjärtat att sälja min älslkling, my precious. Men jag vet att jag måste, vad sjutton ska jag ha den till annars?
Min familj tycker att jag äter så mycket kakor och godis nu för tiden så jag borde bli så tjock. Men inte det, jag kom fortfarande i min klänning nästan lika bra. Det var bara höften och rumpan det blev tajt över när jag tog på mig den.

Så förhoppningsvis kommer världens underbaraste klänning att ge någon mer en fantastisk balkväll! :) Är någon som läser sugen på en klänning, eller vet nån som vill ha en klänning. Kika in här.

Och en helt annan sak. Emma min lilla Emma, varför flyttar du från Trondheim när jag flyttar dit?



Denna underbara klänningen är till salu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0