Två år och elva månader

...har jag och Mathias varit tillsammans idag. Helt sjukt länge måste jag säga. För tre år sedan trodde jag inte att jag skulle kunna klara av ett förhållande så länge. Jag tycker själv att jag är riktigt dålig på förhållande, jag är allt som inte borde fungera i ett förhållande. Jag är tjurig, allför envis, långsint, jag har svårt att dela mitt liv med någon annan, mina armar och armbågar är egentligen alltför farliga att sova bredvid och jag tycker jättemycket om att vara själv. Alltså är det då inte jag som håller ihop detta underbara "vi", men än så länge har jag inte heller förstört det och det hoppas jag aldrig händer. Och jag lovar att jag ska ge allt jag kan för att inte vara alltför hopplös och för att hjälpa till att hålla ihop oss. Jag älskar dig min underbaraste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0