Äntligen tar jag mig ork att visa lite bilder

Jag har börjat tycka att det är så sjukt otroligt tråkigt att vara hemma själv varje dag mellan typ tolv och fem. Vad ska jag göra med all min tid? De dagar jag tränar går det ändå bra, för om jag tränar efter jobbet är jag hemma tidigast två. Och om nån är ledig så man kan ses eller gå på stan är det ju också kul såklart. Men nu  har jag blivit förkyld och orkar inte med någonting Så nu har jag spelat wii i en och en halv timme, men fortfarande är det en timme tills mamma kommer hem, jag har tur för hon slutar tidigt idag men kanske att hon skulle på stan så då blir jag själv ändå. Jag vet att jag egentligen har det lyxigt. Och jag håller med, de första dagarna var det skönt, men efter fyra månader börjar jag tröttna...

Här kommer iallafall lite bilder från förra helgen då vi var i Överammer och myste.

Jag och Rebecca i skoterkläder, finfint. Jag tycker det ryker lite väl mycket om Tommys skoter, men vad vet jag?

Skoteråkning är ju alltid lika gött. Glada pojkar äter galet god middag.

Rebecca snor min pizza, men jag tycker om henne endå. Tommy får födelsedagspresenter i efterskott.

Jag och rebecca hade bakat äckliga muffins med goda maränger. Söndagen med underbaraste vädret!

Mathias och Tommy sliter, jag och Rebecca chillar, precis som det ska vara.

Kolbullar fyllde våra magar hela helgen. Tommy och Mathias busar.

Solblinda. Vi var uppe i ett sjukt högt utkikstorn, vägen upp var en metallstege med tunna metallräcken.

Galet högt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0