2012 04 18



Nu har vi fått våra namnbrickor, yes! Nu börjar det närma sig. Fast jag är fortfarande pessimistisk och tror att de inte kommer hinna bygga klart hotellet till öppning, det ser ut som rena rama byggarbetsplatsen(vilket det är) med halvmålade väggar överallt och obyggda hissar...

Idag var vi på en riktigt kul kurs, om passion, personkännedom, service m.m. De som föreläste var superbra och jag tycker såklart fortfarande att mina kollegor är underbara.

Påväg hem från jobbet idag gick jag och log hela vägen (hela de 2km, 30 min hem). Det var så underbart med solen som värmde och segelbåtarna i hamnarna och fiskmåsarna som lät så somrigt och så alla de söta färgglada husen. Då kom jag på att om mina kära vänner som befinner sig i Östersund och London också bodde här skulle min lycka välla över alla kanter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0