Tredje jobbdagen på Clarion

Nu ska jag snart vandra iväg på min tredje jobbdag på Clarion och det känns superbra!

Dock så regnar det ute idag så just själva vandringen till jobbet blir nog inte den roligaste.
Jag ska jobba med riktigt skönt folk i restaurangen, och i resten av hotellet också. I restaurangdelen är vi typ hälften svenskar, då förstår jag iallafall vad de säger ;)

Ett minus med att jobba i Norge är alla dessa mackor, eller bröskiv som de säger. Varje dag till lunch fram till öppning ska vi äta mackor till lunch.


Dagens lunch består av en korv och ost macka, en ägg och ost macka och en macka med fejknougatti. Hur kul ser det här ut liksom?

Kommentarer
Postat av: sabina

hahah mums vad gott eller inte ;)

2012-04-12 @ 09:50:47
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0