Ge mig någonting att tro på när ljuset är släckt

Hejsan hoppsan. På tre dagar har jag inte kunnat tagit mig ut ur huset. Så jag börjar bli jätteless. Och jag saknar Mathias sådär jättemycket som bara han kan saknas. Men jag hoppas att han kan bli frisk snart och komma hit.

På dessa tre dagar har jag hunnit läst ut det sista på en bok och en hel bok till, jag har hunnit se en säsong satc, en halv säsong House, läst varje dagstidning grundligt, sökt en massa jobb via internet, kollat på trista tv-gram, (försökt) lösa flera sudoku och börjat på en teckning. Dock så tog min ork slut efter ett tag så jag tog mig inte längre än såhär. Men bilden läggs upp som bevis till Mathias att jag faktiskt målar då och då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0