BFF

Ibland känns det som att man får sota för att man har kul. Den senaste veckan har verkligen varit underbar. För prick en vecka sedan hade jag precis kommit hem från Öcerammer, där det alltid är så mysigt att vara. Sedan har jag hunnit promenera med tjejerna och även träffat de underbara för filmer och skitsnack, sådant där som jag mår så himla bra av. Jag vet att det låter som en kliché, men ni är verkligen guld värd. När jag ser gamla tanter som är ute och går med sina rullatorer och babblar önskar jag att det är vi om typ sextio år.

Jag har såklart träffat Mathias en hel del också. Och ätit thai take away och kollat på jägarna 1 på film och sedan jägarna 2 på bio med mathias, rebecca och tommy. Jag trodde den skulle vara dryg och gubbig. Men den var faktiskt jättebra, nästan i klass med millenium filmerna. Och tillsist, idag blev jag och bröderna bjudna på middag hos farmor och farfar (de tror inte att vi klarar av att laga mat själv).

Just det, och så det jag skulle komma till. Jag har verkligen känt att det här har varit en så himla bra vecka, och såklart så ska något gå åt helvete. Nu ligger jag i sängen med feber efter att förkylningen tagit tag i mitt liv igen. Varför måste det gå dålogt precis när allt gick bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0