Här står livet i farstun så nära inpå, men det är något som gnager ändå

Jag vet att jag har varit sjukt dålig på att uppdatera.
Men jag har varit jättetrött den senaste veckan. Jag är oftast död redan vid sju på kvällen. Jag vet inte heller riktigt varför. Jag har ju jobbat mycket, men jag tycker inte att det är speciellt jobbigt, så det borde inte vara anledningen. Och att kliva upp på morgonen är inte heller ett jätteproblem. Visst är jag trött och visst är det alltid tungt att kliva upp tidigt, men det är inte så tungt att det borde få mig att känna mig så här.
Det känns precis som efter en natt då man har sovit mycket lite och mycket dåligt, t.ex. efter att man varit ut. Problemet är att jag känner mig så hela tiden, varje dag, även fast jag sover minst åtta-nio timmar per natt.


Jag imorse. Lagom pigg och kry...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0