Sunny sunday

Idag har jag jobbat, igen :)
Har jobbat två dagar i rad nu och det känns jättebra, förutom när jag klantar till det och spiller eller håller på att somna vid kassan. Och så känner jag mig så dålig när jag bär bara en, högst två, tallrikar i handen. Men man måste ju få vara nybörjare i början. Och jag har aldrig någonsin tidigare kännt mig så svensson, jag är den blonda svensken bland alla turkar och greker. Några av dem tyckte att jag såg ut som en blond annanas, Anna annanas, haha. Men jag hoppas verkligen att jag får jobba mycket framöver och att jag verkligen får fast jobb till sommaren.

Nu sitter jag med underbara älskade (mathias alltså, inte filmen. Haha nu fick jag till det på söndagskvällen... Anna med sämst humor...) framför tv:n. Men vi ska nog gå och lägga oss snart, jag är sjukt trött.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0