Något jag ångrar

Man ska inte ångra något! ...Eller man borde inte ångra något, tänk vad lycklig man skulle vara då. Fast ändå, ibland måste man leva lite på gränsen och då kan man lätt ångra något. Men det värsta är när man ångrar sådant man inte gjort.

Jag har ångrat en massa saker i mitt liv. Dock så är jag alldeles för tom i huvudet för att komma på något speciellt just nu. En liten sak jag ångrar att jag inte gjort är att bleka håret riktigt riktigt blont, typ ljust askblont. För så har jag alltid velat ha, men har aldrig vågat lägga blekmedlet i håret. Har bara gjort mesiga slingor en gång, det blev ljusare och finare, men egentligen inte så jättestor skillnad.

Det var ytligt jag vet. Tro inte att det är det enda jag ångrar. Jag har ångrat jättemycket, vissa saker är privata. Så mitt hårångrande är det enda som kommer upp på bloggen idag. Och så kan ni få en liten bild från Rom, fler kommer senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0