Mitt favoritminne

Hmm...

Ett bra minne jag har var när jag, Karro och Stina cyklade vilse på Rödön. Vi skulle cykla till en sjö och hamnade mitt i ingenstans. Sedan så skulle vi hitta tillbaka och hamnade på en återvändsgränd och ett hus. Vi gick rakt över deras gräsmatta och frågade hur man kom till sjön (Storsjön var typ 200m bort så det måste ju verkat smart). Sedan följde vi stranden med cyklarna huuur länge som helst. Och så blev vi sjukt hungriga och gick och hallucinerade om mat typ.

Jaja, det var askul. Men jag är asdålig på att förklara och orkar inte skriva något mer. Istället ska jag försöka se Black Swan igen, hoppas jag klarar av att se längre än förra gången, haha.

Ha det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0