Mathias in control...

Ikväll kände inte Anna för att skriva något inlägg så nu tar jag chansen!

Mitt första blogginlägg:

Ska upp om några timmar och ska motvilligt iväg på skolan eftersom det är sista kvällen på lovet...suck. Hur har jag spenderat mitt lov då? Jo, jag började med att spendera de 4 första dagarna på att bygga på vår nya paintballbana, väldigt drygt men skönt att vara ute iaf. Efter att ha städat upp ett hygga till speldugligt skick så körde vi vår första paintballmatch! Jag och min lillebror David började med att försöka flankera de andra men det gick riktigt åt skogen då pappa låg i backhåll och väntade på oss. Smidig som man är slängde jag mig ner bakom en sten och drog iväg en salva mot farsan. Efter en tid som kändes som en evighet med vinande skott runt huvudet (ca 1 min) hörde jag David skrika till i baggrunden "FAN, JAG ÄR TRÄFFAD I BENET!!!" Spelet slutade med att jag träffat André med ett skott i halsgropen och pappa med ett skot rätt på skyddsmasken.

Anna kom hem från sin och hennes familjs Rom-resa under torsdagen så jag tänkte ta bussen den kvällen. När jag väntat på bussen i en halvtimme fick jag reda på att busschaförer har röda dagar hela veckan!!! Fick ta bilen in till stan dan därpå istället :)

Fredagen var väldigt trevlig ute i Valla med god mat och härligt sällskap, tack för det ;)

Nu är det nog dax att borsta gaddarna och krypa ner tillsammans med Anna i en skön säng :)

Snipp snapp snut, så var lovet slut...snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0