Hänt i Östersund på sistone


Morfar fyllde 80 och vi hurrade och skålade i champagne! (Dock så är morfar inte så fotogenisk så ni får en bild på mig och Mathias istället). Jag var trött för jag hade provjobbat på Volos hela dagen.


Det blev fint väder och Östersund blev vackert.



Prinsen var på besök. Självklart var vi där och kollade.


Det fina vädret fortsatte och vi hade mysig picknick


Sen började det regna (faktiskt, även fast det inte syns på bilden) så då fick vi packa ihop och gå hem till Mathias för te och solsidan.

Nu sitter jag på balkongen och njuter av det sista varma vädret, för imorgon ska det regna. Och på fredag är det bal!! IIHHH! Jag längtar

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0