20110522

I fredags var det grillfest hos Tommy. Jag och Mathias blev grillmästare, eller jag pekade och Mathias vände flintastekar och snurrade grillspett. Vi åt och drack och åt efterätt som Tommy och Jens (och framförallt Tommys syster hade bakat) och drack lite till innan vi bestämde oss för att åka till O'learys. Väl där kom vi typ fem sekunder försent så vi var tvugna att betala inträde, mitt studenkonto ekar.Kvällen på O'learys var absolut bland de roligaste krogkvällarna någonsin. Men som vi sa, förfesten gör krogen. En bra middag/förfest är alltid lika med en bra krogkväll! Kanske var det en lite för kul krogkväll, för i lördags morse upptäckte jag att mina byxor hade spruckit, jättemycket...

Idag har lillebror konfirmerat mig och vi har firat, det var riktigt mysigt. Nu ska vi snart äta upp resterna av tårtan, väntar på att Sabina och Rebecca ska komma och hjälpa till.





Eller förresten. Rebecca kommer inte, hon skulle plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0