all my love

Fast besluten nu. All energi ska läggas på sådant som jag mår bra av, sådant som ger mer energi tillbaka än det tar. Som den här helgen. Chokladfondue med mina fina fina tjejer och älsklingen, att sitta och mysa och flumma till en dålig film och klumpig bajschoklad med ändå må så bra. Och en lördag med familjen i Bydalen för att komma hem till en mysig pojkvän som tar med mig till Lilla siam. Och tillsist en anna-och-mathias-söndag (eller tias som det alltid blir när jag säger mathias för fort).

Tänk om alla helger kunde vara som denna. Fast jag hoppas på nästa helg. Då hoppas jag på en riktig tjejkväll med utgång. Och att sen åka till mathias.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0