Något jag är stolt över

Nu är Mathias hemma igen! Det var en lycklig flickvän som fick bli ompysslad idag, efter en hel vecka.

Om exakt en vecka firar jag och Mathias två år, om inget jättekonstigt händer mellan oss tills dess. Och det är något jag är stolt över. Jag är så stolt att vi klarat av jobbiga stunder och att vi fortfarande är minst lika kära som för två år sedan. Kärleken har liksom vuxit i oss och blivit djupare. Jag trodde helt ärligt inte att jag var den som skulle kunna vara tillsammans med någon så länge, jag med min rastlöshet och mitt humör. Men så visade det sig att det skulle bli precis tvärtom. Det är sant som de säger, kärleken kan vända allting uppochned. Mathias du gör mig hög och låg och galen och underbart lycklig!

Puss på dig

Kommentarer
Postat av: Mathias

Haha, men Anna då! Det är faktiskt bara en vecka kvar <3

2011-03-13 @ 22:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0