Min lust är fri, men min frihet är bakom galler

Lovet som började så underbart i Klövsjö verkar sluta helt tvärtom. Nu är det jordbävningar och kärnkraftsexplosioner i Japan och jag har suttit i min soffa sedan jag kom hem från Klövsjö. Och på något vis blir förkylningen konstant värre även fast jag gör absolut ingenting. Jagh ar inte tränat på över tre veckor nu, panik!!! Fast jag ska väl inte klaga, de stackars japanerna har det ändå så mycket värre än en förstoppad hals.


Klövsjö


Tomas hittade en knähund med sting ;)


Mathias och Micke vägrade använda elvispen


Ida blev inspirerad av Eva & Adam och gjorde hallonsås med glass till efterätt


Madde och Anna fick sina presenter av mig och Mathias eftersom vi inte kunde vara med på deras kalas


Anna hade ramlat och slagit sig på skidan


Vi åkte skidor...


...och såg renar


Och vi fikade en massa och var mysiga :)

Tack allihopa för en jättemysig helg!


Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0