Efter studenten

Min dator har gått sönder på något sätt, den började lukta äckligt och pappa tror att något har brunnit upp inne i den. Men nu går den tydligen använda igen. Anledning två till att jag inte har skrivit här på ett tag är att jag inte vet vad jag ska skriva. Men nu är jag officiellt arbetslös iallafall. Jag var på arbetsförmedlingen och skrev in mig i fredags, det var det mest deprimerande jag gjort. Menmen, det kanske blir skönt ändå att få ett extra sommarlov. Fast jagh ar sökt två distansutbildningar från universitet att läsa i sommar, så att jag ska ha någonting att göra. Och när jag skrivit klart det här inlägget ska jag också skicka mitt CV till hemtjänsten och så hoppas jag få jobb där, sista chansen till jobb i sommar.

Ångesten efter studenten har lagt sig lite. Nu känns det bara jättekonstigt, overkligt och avlägset.

och nu måste jag gå och gräva upp massa buskar i trädgården, mamma har anställt mig i sommar.

Men först en bild från igår kväll. Jag, Sabina och Karro hade picknick. Det var hur mysigt som helst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0