Sagan om en död blogg

Jag suger på att blogga, jag vet. Men nu jävlar får ni njuta av det här inlägget! Vem vet när nästa kommer?

Idag har jag haft en riktigt njuta-av-livet-dag och det har varit heeelt underbart, jag önskar att alla dagar kunde vara som denna.
Först cyklade jag till mormor och morfar för att lämna ett tackkort från studenten. Hon var gullig och bjöd mig på en överfull tallrik med jordgubbar och glass. Jag blev jättemätt och jättelycklig. Efter ett tag hos mormor och morfar cyklade jag vidare till farmor och farfar för att lämna nästa tackkort, självklart fick jag lika mycket fika där. Jag fick även med mig mackor och frukter till senare. Dom är så bullfarmoriga och gulliga, fast dom gör mig tjock. Hahaaha.

Efter att ha svullat lite cyklade jag till Badhusparken för att träffa tjejerna. Vi solade och åt glass hela dagen och bara hade det underbart.

och nu avslutas kvällen med en picknick med mathias, greksallad och kycklingklubbor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0