Live från TV-soffan

Jag sitter hos Mathias och kollar på någon dålig film och mathias blir jättesur så fort han inte får all min uppmärksamhet, som när jag läser bloggar eller nu när jag skriver inlägg, haha.

Livet rullar på, jag försöker leva på existensminimum och köper absolut ingenting (förutom mat då, annars skulle jag ju dö). Fast nu har jag kanske fått ett jobb ändå, fast jag ska inte jubla allt för mycket tills det är helt klart och jag har fått anställningsbevis. Jobbade idag iallafall, till nio så jag är jättetrött nu.

Nu ska jag ge Mathias lite uppmärksamhet, han var ju så himla gullig och gjorde världens godaste frappe åt mig när jag kom hem.

Ha det underbart!
Puss från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0