Flagga för Karro!!

Idag är det Sveriges nationaldag och då flaggar alla för Karro för hon fyller nitton!!

Därför tänkte jag ägna det här inlägget bara för henne.

Hej Karro.
Du har varit en helt underbar vän iprincip hela livet, från den stund vi träffades på dagis, och jag är så glad att jag har dig. Du har funnits där för mig när jag behövt det och du kan alltid få mig att skratta. Med dig mår jag bra. Tack för att du är min vän och ett stort grattis på nittonårsdagen! :)


En massa kärlek till halvan från helan!!

Kommentarer
Postat av: Karro

Tack så mycket helan! Texten du skrev skulle jag kunna kopiera och tillägna dig också bara så du vet:)

2011-06-08 @ 17:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0