over and out

Dålig blogguppdatering här känner jag. Men jag kan inte rå för det, de få gångerna jag har lust att blogga fungerar inte internet eller blogg.se.

Mitt liv sen sen senast jag bloggat har innehållit både uppgångar och nedgångar. I fredags blev det utgång med trevligt folk. Först en supergod men superstark middag hos mathias och sedan lite förfestande innan vi gick ner till olearys och mötte upp Sofia och Kerstin. Det var en trevlig kväll helt enkelt. Och slutet var nästan höjdpunkten, en macka från gouter på vägen hem. Mums! som Maria Montazami skulle ha sagt.

Resten av helgen bestod av enbart pluggande av körteori och skidåkning på TVn.

Imorgon är jag ledig och det ska bli så sjukt skönt. Jag ska sova riktigt riktigt länge.

Nu måste jag skynda mig att äta pannkaka :P

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Sabina

jag är bara lite avundsjuk att du har sovmorron, men bara lite;)

2011-01-24 @ 19:27:39
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/
Postat av: Sabina

okej, jag är mycket avundsjuk, jag vill också vara lediiiiiiig:)

2011-01-24 @ 19:28:31
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0