I'm not a perfect person

Här kommer en liten dryckesuppdatering från mitt liv:

Ingenting här hemma går att dricka, då menar jag ingenting.
Vattnet är äckligt.
Och vi hade en rutten liten liten ostbit i kylskåpet och pappa skulle ta bort den lukten med ättika, vilket inte fungerade så nu smakar allt i kylskåpet ättika, även mjölken i oöppnade paket.
Jag kan tydligen inte längre göra te, det smakar konstigt och äckligt.
Nu sitter jag här med en latte a la Anna, jättegod men jag mår illa av den vilket kan bero på att min känsliga mage inte alltid gillar kaffe.
Mjölken på skolan är äcklig.

Men en positiv sak är att jag har upptäckt att de smoothies som lyan har är underbara, så jag antar att jag får leva på dem.



Jag sitter och kollar på bilder från yran som jag fått av karro, vilka underbara dagar, vilka underbara människor. Alla är söta och lite skelögda dessutom, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0