Hälsningar från skogen

Jag befinner mig just nu i Överammer. Jag och Mathias är barnsliga och åker madrass och har snöbollskrig och bakar goda efterätter. Just nu sitter vi och tittar på någon Bondfilm, eller Mathias tittar och jag äter popcorn och låtsas att filmen är jättebra. Imorgon bär det hem till storstan igen, jag måste hem och träna och färga håret. För första gången i mitt liv ska jag våga göra blonda slingor, jag har velat det i hur många år som helst men aldrig vågat. Fast jag litar på Sabina och Rebbecca och hoppas att håret inte blir gult.

Förresten jag har åkt skoter idag! Mathais vågade tillochmed låta mig köra, det gick superfort tyckte jag men det hade nog  gått fortare att gå. Hursomhelst så var det iallafall kul.

Nu är filmen snart slut så nu ska jag låtsas vara intresserad igen och pussa lite på Mathias som sitter på helspänn.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0