Falling in love with the favorite

Imorgon är det tävlingsdags och eftersom det var jättelängesedan jag tävlade sist så är tävlingsnervositeten värre än vanligt. Men för att lindra tävlingsnerverna gick jag på stan idag och köpte biljett till 100-dagars, ett till helsvart halvt onödigt linne på monki, en fin blomgrej att ha i håret och en riktigt god fika med Mathias. Sedan så köpte jag en väska också, precis den väskan jag hade tänkt beställa från internet såg jag att de hade på MQ. Jag blev lycklig och så ville jag reta Mathias lite så den fick följa med hem. Underbart blå är den dessutom och både mina träningskläder och datan får plats.

Till middag idag dukade jag och mamma fint av all inspiration från halv åtta hos mig och åt lite tapasaktig och underbart god mat. Jag hoppas att det är perfekt uppladdning för imorgon.

Här är denna underbara väska



Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Sabina

snygggggg:)

2011-01-28 @ 23:42:40
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0