Vad är kärlek?

Jag kom precis från duschen och ska börja ta tag i den här dagen, sköndagen. Idag ska jag skriva om vad kärlek är.

Jag tror att alla skulle förklara kärlek olika, för att kärlek är olika för alla, men jag tror att det i grunden ändå är samma känsla.

Jag trodde inte att jag kunde sådan kärlek som jag känner nu för Mathias. Men hur jag ska förklara det är svårare. Kärlek är att sakna någon så det gör ont, det är när han får dig att le genom tårar, det är att känna trygghet i hans famn. Det är känslostormar och lugn, det är fjärilar i magen.

Jag vet inte mer hur jag ska förklara kärlek. Det är upp till var och en att ta reda på vad det egentligen är.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0