100-dagars och historien om min första kyss

100-dagars var riktigt kul bitvis, riktigt drygt bitvis också.
Kvällen började med middag hos Mathias med "gänget", Carinas cheescake var helt underbar. Sedan åkte vi till Mathilda och förfestade med klassen, åt 100-dagars tårta och hade kul. Några drack lite väl mycket. Det tog lite tid innan vi kom till O'learys så vi fick stå i kö i en evighet, när vi kom in var det smockfullt men efter ett tag var det typ ingen kvar, lite tråkigt. O'learys var bitvis riktigt roligt och bitvis rikktigt långtråkigt. Jag träffade Sofia, det var bland det roligaste, hörru vi måste verkligen ses snart!

Jag har dragit på mig en jättejobbig förkylning igen, halsen är alldeles ihopdragen och jag kan inte vara ute och andas den kalla luftenn, då kan jag knappt andas. Det känns som att jag får en sådan här förkylning nästan varje gång jag är ute, jag blir så less.

Imorgon är det kalas hos Anna. Det blir nog riktigt kul, om jag kan andas.

Idag ska jag skriva om min första kyss.

Min första kyss var inget speciellt. Det var en sen sommarkväll. Jag var inte riktigt beredd på att det skulle hända och allt blev lite konstigt, fast det var ändå gulligt och mysigt. Mer får ni tyvärr inte veta.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det håller jag med om! Varför är man så förbannat dålig på att styra upp saker? Eller i alla fall jag. Men du, ja, vi måste ses.

2011-03-03 @ 22:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0