Mina föräldrar

Jag och Mathias har nått höjden av lathet. Nyss tog vi bussen upp till Mathias, från stan. För att vara ännu latare väntade vi tio minuter för att kunna ta ettan och bara behöva gå 50m istället för typ 150m. Dessutom så blev Mathias jättebesviken när han blev tvungen att kämpa och pulsera genom pyttelite snö.

Idag ska jag skriva om mina föräldrar.
Min mamma heter Yvonne, är från Skellefteå och fyllde 50 i höstas. Min pappa heter Kjell och har bott i Östersund nästan hela sitt liv, han bestämer över alla datorer på Mittuniversitetet, typ. Min mamma och pappa träffades några år innan jag föddes. De är ogifta, de vill nog egentligen gifta sig men de kan inte komma överrens om vart de ska gifta sig. Min mamma är undrbar, hon finns alltid där för mig. Även om vi kan bråka en del, men jag tror att ju mer man älskar varandra desto lättare har man för att bråka. Min pappa är lite prylgalen och ska alltid ha det bästa med allra mest finesser, vare sig det gäller bil, kamera, mobil, teve, dator eller liknande.

Jag vet inte mer vad jag ska skriva om dem, jag älskar mina föräldrar och jag vet att de också älskar mig.

Nu ska jag plugga lite och sen ska mathias laga middag åt mig :)

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0