Min bästa vän

Jag har legat i soffan i två dygn i sträck nu. Jag har feber, ont i halsen och hosta. Mamma har köpt en massa olika mediciner så jag sitter och knaprar tabletter hela dagarna, de flesta är jätteäckliga, men de hjälper i alla fall. Men jag blir så himla less på dessa förkylningar, jag hade ju precis samma sak för bara typ en månad sen...
Igår skulle vi fira Anna och Madde, jag låg och hoppades på att jag skulle kunna åka till Anna. Men tillslut, när jag var helt uten röst och knappt kunde andas, var det bara att inse att jag inte kunde åka dit vilket var jättetrist. Men ett stort grattis till er iallafall!!

Idag ska jag skriva om min bästa vän. Men det finns så många som är bra vänner till mig. Men två stycken är lite annorlunda iallafall, för att de varit mina vänner så hiiimla länge, Karro och Sabina. Vi lärde känna varandra på dagis och sedan dess har vi hängt ihop i hittills typ 15 år. Ni har alltid funnits där för mig och det känns som att vi alltid kommer hålla kontakten, även fast någon flyttar till sydpolen. Tack för att ni finns!

Och ett stort tack även till alla mina andra vänner. Ni som funnits där för mig när jag har behövt det och ni som funnits där och skrattat med mig. Tack för att ni finns, för att ni får mig att le och få mig att vara den jag är! :)

Ha dte underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Sabina

15 lååååånga år:) och fler blir det:D

2011-02-27 @ 19:54:28
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/
Postat av: Karro

Puss på dig!

2011-03-01 @ 17:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0