Fri som en fågel

Jag har gått och varit jättenervös i två veckor. Tills idag 13.45, då jag var tillbaka på Trafikverket och uppkörningsgubben sa "ja du anna, det där gick ju bra". Det verkade ju faktiskt som att det inte var så svårt ändå.

Jag har bara hört hur svårt det är och att uppkörningsgubbarna gör allt för att man ska misslyckas. Eve var den enda som sa att det var lätt, att man klarar det bara man är lugn. Såklart så har som alltid rätt.
Jag tror dessutom att min körlärare skulle passa mycket bättre som uppkörningsgubbe. Han låter mig alltid köra de klurigaste vägarna, innan uppkörningen exempelvis så lurade han iväg mig på jättesvåra ställen, fast jag tror det bara var för att lugna ner mig.

När jag kom hem från träningen idag hade mamma bakat en underbart god kladdkaka och Mathias hade kommit med en ros och en liten bil, min drömbil (den är jättesöt).

Nu ska jag gå och unna mig en lång dusch och en ansiktsmask.

See you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0