All i ever wanted

Igår var en riktigt dålig dag. Först ett kemiprov som gick så otroligt dåligt, jag har aldrig tidigare pluggast så mycket till ett prov och det har aldrig aldrig gått så dåligt, hur går det ihop? Sedan skulle jag till ås, först var det tänkt att jag skulle låna bilen så att jag skulle hinna. Men icke, den bestämde sig pappa för att ha. Så jag fick ta bussen, kom till ås sent och sen gick tävlandet åt helvete dessutom. Eftersom pappa absolut skulle ha bilen hade han lovat mig att hämta mig i ås. Men när jag ringer till honom säger han att det är problem på jobbet och att han måste stanna. Vad gör man då en torsdagskväll då man är fast i ås? Tillslut fick jag reda på att det gick en buss från ås så att jag kunde ta mig till stan. men nu var ju alla planer på att äta middag med mathias förstörda. Så jag ringer till pappa och är sur, tillslut kan han skjutsa hem mig för att duscha och byta om och sedan skjutsa in mig igen till mathias.
Som tur vad så blev det endå en riktigt mysig kväll, mathias hade lagat middag till mig när jag kom dit och så fanns det mycket choklad :)

Nu ska jag och mina humörsvägningar åka till överammer, det blev ingen dans för mig ikväll. Jag får vänta med att ta min gå-på-dans-oskuld ;)

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0