You make me smile

Gårdagen var en bra dag. Högskoleprovet var otroligt jobbigt, men jaghar tjuvkikat på facit på internet så om man räknar poängen på samma sätt som tidigare gick det nog gansa bra. Till lunch igår fick jag mormors helt underbara köttbullar och makaroner. Jag lovar, jag skulle kunna leva på bara hennes köttbullar. Efter middagen sökte jag lite fler jobb och sedan åkte jag, Karro och Rebecca in till Pause. Efter ett tag kom Åsa och vi åkte tillbaka till Valla för filmmys. Dock så var Black Swan jättehemsk så det blev Solsidan istället, mycket bättre Anna-program ;)

Jag har börjat fundera lite på mitt framtida liv, eller vad man ska kalla det. Mathias ska kanske plugga i Uppsala från och med i höst. Först tyckte jag det kändes jättejobbigt om vi skulle bo så långt ifrån varandra. Så jag gick runt och var deppig i fredags och då sa mamma: "Varför flyttar inte du ner till Stockholm/Uppsala du med och jobbar där?". Min underbara mamma, jag hade ju aldrig tänkt så långt. Jag började se framför mig hur vi skulle träffas bara vid jul och somrarna, vilket jag aldrig skulle klara av.
Och igår satt jag, Rebecca och Karro och klurade ut framtidsplaner. En backpacksemester några månader i Asien känns inte helt fel.

Så från att framtiden kändes mörk och dyster känns det nu riktigt roligt att det bara är åtta veckor kvar till studenten och efter det kan jag göra vad jag vill :)



Fina fina Rebecca under Yran 2010. Det här var en av bilderna vi menade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0