The police

Idag har jag kört en himla massa bil. Först till cirkusen för att hämta ansiktsmålargrejer, sedan till Mathias för att hämta mina grejer, sedan till Arctura för att ansiktsmåla barn (dock så var det mest bara en enda familj som var jättestor och ville ha hur många målningar som helst), sedan till Mathias igen för att hämta upp han för att åka till Coop och handla, sedan tillbaka till Mathias, sedan till cirkusen, en sväng hem och sedan in till stan föra tt hämta mamma och Erik.

Nu börjar det spännande. När jag kommer upp på bron in till stan ser jag en massa blinkande ljus och bilen framför mig tvärstannar. Då inser jag att det är polisen som står där och att de vinkar in mig också. Hjälp! tänkte jag och blev nervös. Blev livrädd att jag glömt körkortet hemma eller att all choklad skulle gjort att jag blir fälld på alkotestet. Men det gick fort och de var snälla, dock så såg polisen lite skeptiskt på mitt körkort och jag har ingen aning om varför.

Nu är jag hemma och ska vandra till sängen snart för ännu ett Gossip Girl avsnitt. Imorgon är det NV-fest och det skiter jag nog fullständigt i!

Dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0