Mina drömmar

Kom på att jag helt hade glömt bort denna lista. Så idag gäller Mina drömmar.

Jag fattar inte om det är drömmar på natten eller drömmar om livet. Mina drömmar om natten är konstiga, verkligen konstiga, handlar om gröna ankor och chokladgranar (typ). Så det får bli mina drömmar om livet.

Fast så många drömmar om det har jag inte heller. Förutom att jag vill vara lycklig och bo fint, drömboenden är iallafall många. Jag vill bo i ett stort ljust hur, typ Freddes och Mickans i solsidan. Jag vill ha fin utsikt, gärna över havet eller en sjö. Jag ska ha högt i tak och stora fönster, det ska vara ett stort kök och flera stora badrum. Sådana där enorma badrum med bastu, stort fint badkar, stora speglar, fint kakel, en modern dusch inbyggd i väggen och ett stort fint tvättställ som en skål som står på bänken. Jag vill ha ett stort vardagsrum med riktigt högt i tak och det ska sluta i en övervåning som tittar fram som en balkong. Sovrummet ska vara mysigt men ändå inte trångt. Om det är ett hus ska det ha en stor balkong som blir som en terras och även en terass på marken som leder till en fin trädgård och gärna en brygga vid varmt vatten. Allt ska vara ljust, klassiskt och lite marint.



Det var drömhuset. Drömjobbet vet jag inte. Men får jag mitt hus löser sig nog det mesta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0