If you want more love, why don't you say so?

Idag har varit en riktigt mysig dag. Jag klev upp, gjorde mig iordning och väckte min otroligt morgontrötta pojkvän med fruksot på sängen, pannkakor som blev över från igår. Sedan åkte jag och Karro in på stan och sökte en massa jobb, nu måste jag få något iallafall hoppas jag! Sedan blev det en Sibylla-lunch och efter skolan en skitjobbig men skön träning. En sådan där träning då man får sån där träningsvärk i huvudet typ, som när man fått mjölksyra ända upp i huvudet efter jobbiga intervaller, men istället har mjölksyran blivit träningsvärk.

Nu ska jag verkligen sova och peppa inför PA-redovisningen imorgon.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0