I hope I'm wrong before I die of boredom

Idag hade vi RIÖ-prov. Det var värkligen skitsvårt, så jag min vana trogen flummade igenom hela provet. Men Micke, när ska du inse att ingen tycker om RIÖ, att vi varje lektion håller på att somna och att vi läser RIÖ enbart för att få träna?

Dagens plus idag var iallafall att jag köpte ett par nya converse! Ett par fina vita den här gången. Dock så är jag fortfarande lite osäker på storleken. Har precis mellan 5,5 och 6 och det är verkligen jättestor skillnad på de två. Men för att det ska se ut som att jagh ar ganska små fötter iallafall blir det nog den mindre, hehe.

Nu ska jag sova och vakna upp till fräscha gamla converse, slängde de blå och de svarta i tvätten. Dom blir nog mycket finare :P

Goodnight
Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0