planerna är sköna och de kan flyta litegrann

Jag tappade rösten efter att de spelade ramlar i fredags, och efter att ha vandrat ute i den "friska" (aka svinkalla) luften. Men det var endå en sjukt kul kväll! Finfina tjejer som började hos Carro och sedan drog till o´learys där Mathias och madde och co var. Vi dansade tills vi ledsnade och då följde jag med m&m (hehe) mm. till kebab city. Kvällens missnöje: kebabcity har ingen varmkorv, men väldigt äckliga strips. Kvällens person: Sabina! En av stans sötaste tjejer, klart jag ställer upp för dig :)

Lördagen och söndagen blev riktiga lat- och mysdgar med min underbara Mathias. Vi satt framför TV:n med täcket halva dagen och åt pannkakor till frukost.

Nu känner jag mig typ såhär av förkylningen. Jag lät som en kråka imorse, sedan slog förkylningen till mot bihålorna så allt jag säger ekar i huvudet.


Ha det underbart
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0