You are loved

Jag är pigg och redo för äventyr. Jag tycker att jag borde vara jättetrött efter att ha varit vaken i nästan ett dygn, jag borde iallafall ha varit jättetrött när jag tillslut gick och la mig halv fem i natt. Men nej nej, jag hade kunnat varit vaken länge till. Gårkvällen bestod mest av deeptalk och livsfilosofi typ, och en himla massa morötter, hahaha. En riktigt mysig fredagskväll måste jag säga, en sådan där kväll som får en att må så otroligt bra.

Idag åkte vi till Torvalla för att titta på Idas match, de var jätteduktiga och vann stort :)

Nu har mamma gjort en fruktsallad som ser helt underbar ut, sedan kommer Anna och hämtar upp mig för Disneymaraton hos Ida.

Ha det underbart!
Puss på er




Och en liten bild på Anna i sitt sanna jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0