Vatten, vatten, bara giftigt vatten

Parasiten har drabbat Östersund och alla ligger utslagna, tillochmed Sabinas katt har blivit sjuk. Just nu sitter jag "barnvakt" åt Mathias som är sjuk och jag har precis blivit frisk. "Jag älskar min barnvakt", säger Mathias... eller jag skrev det nu, jag alltså, Mathias.

(Mathias snodde datan när jag tittade åt ett annat håll)

Idag har varit en mysdag på stan med Karro, Johanna och Carro och nu sitter jag framför TV:n och degar. Såklart är jag jättesugen på vatten bara för att det inte går att dricka, men Mathias har laddat upp med Loka så det ska nog lösa sig :)

Förresten så lovar Eve att hon inte har lika dåligt morgonhumör längre. Det tror jag inte alls på! Det morgonhumöret har jag fått känna av många gånger, och det är helt obotligt. Haha ;)

Nu måste jag vara social med Mathias, annars blir min lilla älskling ledsen.



Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hehehe som tur är så har hon inte spytt någe mera:D

2010-12-01 @ 18:41:29
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0