Sunday always comes too late

Idag har jag och Mathias haft adventmys, legat och slappat halva dagen i sängen.
Jag gjorde fika på sängen och försökte vara duktig flickvän. Det gick halvdåligt eftersom jag var sååå seg på att rosta bröd och göra min superspecialvarmchoklad att Mathias sprang upp ur sängen och hann fixa en massa grejer innan jag var klar. Och då tappar ju frukost vid sängen lite av sin mening. Jaja, när jag kom med fikat blev han glad iallafall och försökte spela med om att jag är en bra flickvän. Varför lyckas jag aldrig vara lika söt som honom? Sedan sprang vi runt på flera affärer på stan innan vi hittade en flaska med vatten, på coop hade dom en halv vägg med bara sånt vatten och allt var slut. Men som tur vad så hade mamma kokat en massa vatten så att släktmiddagen överlevde.

Nu har jag precis valt en ringsignal till mamma, det skulle vara en riktigt hemsk och jobbig så att hon fattar att det är hennes telefon som ringer :P

Och föresten så fyller min lilla lillebror år idag. Stort grattis!!

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0