Pull your self up and dance til´ you drop

Igår var jag less på mitt liv. Jag bara låg i sängen och kände för att inte stiga upp förrän det blev sommarlov, jag var fast besluten på att gå i ide.

Dock så klev jag upp imorse igen och drog mig iväg till träningen, trots illamående och huvudvärk, men vad gör man inte för att få känna sig "levande" en måndag morgon. För visst jag är så sjukligt less på mitt liv just nu, jag skulle byta det mot nästan vad som helst.

Jag är så less att vakna på morgnarna och känna att det bara blir tyngre och tyngre att kliva upp för varje dag. Ingenting hjälper, det är för mycket just nu. Ju mer jag försöker att "göra undan" desto mindre tid verkar jag få. Allting känns hopplöst och meningslöst. Och jag vet vad alla säger: "Du gör alldeles för mycket Anna!". Men nej, det är bara nu i några veckor jag ligger på minus i tidsförrådet, annars är allt perfekt.

Jag är fortfarande otroligt kär i livet, det är bara mitt liv just nu jag skulle kunna spy på.

Ha det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0